dilluns, 26 de maig del 2014

"Ilustrando voy, ilustrando vengo": Carmen Tébar

Vaig dir que us presentaria un/a il.lustrador/a que m'agradés el primer i el tercer dilluns de cada mes, ja heu vist que el dilluns passat vaig fallar així que ja no us ho dic més i ho faré quan pugui. La intenció és fer-ho com a mínim una vegada al  mes, si serà el primer dilluns o un dels altres tres ja no us ho sé dir.
Al que anávem, avui us presento la Carmen Tébar, ella és la responsbale de Mi low cost, un blog bonic i amb unes seccions tan xules com les dels "Viernes de Recomendaciones" o els "Domingos Adorables". 
Jo la vaig descobrir a principis d'any a través d'instagram i el #clubisntagramero on cada mes ens proposa una temàtica i qui vulgui participa pujant fotos on es reflecteixi la seva interpretació del tema del mes. Jo hi participo sempre, m'encanten aquests reptes fotogràfics! Quan publica el tema del mes, la Carmen fa un resum amb les 12 fotos que més li han agradat del mes anterior i al mes de març vaig tenir l'honor que una de les meves fotos formava part de la selecció!!! Si ho voleu veure, premeu aquí, el tema era el "manostureo" i els nens em van servir la foto en safata.
Bé, que m'enrotllo com una persiana, al que anava!  Fa unes setmanes la Carmen ens va sorprendre amb una col.lecció d'il.lustracions molt divertides a las que ha posat per títol: Cuentos confundidos.

Són contes clàssics als que ha donat la volta d'alguna manera. A mi el resultat m'agrada, una em va agradar tant que me la vaig regalar per casa! Em va arribar l'altre dia i ara està esperant que l'emmarqui per ocupar un raconet a la paret d'una habitació, encara no sé si la nostra o la dels nens. A veure si  us agrada:


La Princesa del conte de "La Princesa i el Pèsol" decideix que no ha de demostrar res a ningú i es posa a dormir a terra, tan panxa i tan feliç. Ho vaig trobar genial! 
La il.lustració em va encantar amb tots aquests matalassos estampats, el pèsol feliç al capdamunt i la princesa dormint plàcidament amb la corona als peus; però el missatge encara més, perquè totes, princeses o no, som fantàstiques i no cal que ningú ens faci passar cap prova per demostrar-ho. És o no?
En fi, espero que l'estil de la Carmen us hagi agradat, no deixeu de visitar el seu blog que la setmana passada va treure una altra sèrie d'il.lustracions que ja estic rumiant quina em demano! Les podeu veure aquí.

Una abraçada i bon dilluns a tothom!
Carla



1 comentari:

  1. M'encanta el teu post, no coneixia a l Carmen Tebar i les seves propostes, la de la princesa i el pèsol és genial.

    ResponElimina

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!