divendres, 30 de maig del 2014

Posant color al carregador del mòbil

Us agraden els washi tape? Jo en sóc fan total! I el que és més perillós, els nens també!! I dic perillós perquè jo me'ls miro allà, tots bonics, i em fa pena gastar-los; i a ells cap ni una, un bon tros aquí i un bon tros allà...., al final hem fet dues caixes, la seva i la meva, així jo no pateixo i ells poden crear lliurement.
Hi ha dies però que em decideixo a fer-los servir! Fa mig any més o menys se'm va ocórrer personalitzar-me el carregador del mòbil i fa uns dies vaig decidir que ja li tocava un canvi d'aires així que he agafat la meva capsa de "celos de colors" i m'he posat a redecorar el carregador.
Què us sembla?




La primera foto és de la primera vegada que el vaig decorar, la última de tal i com està ara. Ja veieu que les estrelles m'agraden, oi? I que me'n dieu del de la roba estesa? Aquest washi me'l vaig comprar a la fira Scrap+ de Sitges i m'encanta!! 
Ara podeu trobar washi tape a moltes botigues però si voleu fer un cop d'ull al paradís on-line d'aquests "celos virolats" mireu a La mar de washitapes, se us farà difícil triar!
Una abraçada,
Carla
PD: "Celos virolats" és una expressió amb copyright de la meva amiga Eva P. M'encanta!!

2 comentaris:

  1. Molt bona idea fer dues caixes, però si son com la meva de ven segur li agradarà profundament algun de la teva caixa.
    Els carregadors molt xulus, tant el d'abans com el d'ara. Els models que vas triar van agradar tant que gairebé no han pogut estar a la web, a veure si els podem tornar a dur ;)

    ResponElimina
  2. Tens raó Mar, n'hi ha algun de la meva que els agrada però si més no em demanen permís quan el volen fer servir! Són xulíssims aquests models, tans raó!.
    Moltes gràcies pel teu comentari ;-)

    ResponElimina

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!