dijous, 5 de juny del 2014

La pintura que arrasa en el món "handmade" - "DIY"

Avui us porto un post que fa mooooolts dies que volia escriure.
Segur que molts n'heu sentit parlar, la pintura de moda és la chalk paint! Jo en vaig sentir tant a parlar per tot arreu que aquest hivern vaig decidir-me a fer un dels fantàstics tallers que fa la Neus de Crea Decora Recicla al Mercantic.
La Neus va ser una de les pioneres del Washi Tape i ara ho ha estat també amb la chalk paint d'Autentico. Per mi era un referent en aquest món del DIY actual i quan la vaig conèixer en persona no em va decepcionar gens. Sabeu allò que es nota quan algú fa una cosa perquè l'apassiona? Doncs això és el que transmet ella. És una persona senzilla, propera, creativa i una "profe" genial! 
Al seu espai del Mercantic hi podria viure; bé, viure amb tota la meva tropa no, impossible, que no hi cabem, però si que firmaria per tenir ara mateix una sala a casa decorada com ho està el seu taller.
Ple de raconets bonics i amb tota la paleta de colors d'Autentico Cahlk Paint que em té enamorada!



















Al taller la Neus ens va ensenyar diferents tècniques per jugar amb la pintura i la cera per tal d'aconseguir diferents acabats, van ser quatre hores que em van passar volant. I ara tinc a casa el meu taulell-resum que em serveix per recordar cada tècnica!
A la pàgina Chalkpaint Shop hi trobareu tota la informació sobre aquesta pintura, la cera, la paleta de colotrs, etc...
Jo no m'he atrevit amb mobles grans, de moment el Joan no em deixa pintar la taula del menjador, però si que he pintat unes quantes coses i m'encanta com queda, poc a poc us les aniré ensenyant.



I vosaltres, coneixíeu aquesta pintura? Us agrada renovar mobles i objectes?
Una abraçada,
Carla
PD: Quasi me n'oblido, si aneu a un dels seus tallers, teniu l'esmorzar inclòs i Sweetopia Bcn sempre prepara coses delicioses! ;-)




2 comentaris:

  1. Quina passada es veu que t'ho vas pasar teta. No coneixia la chalk paint, però m'he passat per la pàgina de Crea Decora Recicla i m'ha encantat. Prenc nota perquè necessito pintar una fusta a casa. Bon cap de semana.

    ResponElimina
  2. Jajaja si que m'ho vaig passar teta!! Aviat repetiré amb el taller avançat.
    Una abraçada i gràcies per comentar Sandra!

    ResponElimina

Moltes gràcies pels comentaris! Tots em fan molta il.lusió i intentaré respondre'ls un a un sempre que pugui!